Estrategia digital per a museus i centres culturals

Estrategia digital per a museus i centres culturals

Delinearem el present digital i mostrarem tendències de futur en l’àmbit de la comunicació i el màrqueting que afectaran a totes les indústries, i evolucionaran de manera exponencial paral·lelament al desenvolupament tecnològic.

  • Data: Sense dates
  • Horari: 17’00 a 20’00 hores
  • Lloc: Click&Do – Pelai, 8 – 5è pis (Edifici Stucom)

Aquest producte està esgotat i no disponible actualment.

Unir-me a la llista d'espera T'informarem quan obrim inscripcions de nou. Si us plau, deixa aquí el teu e-mail.

COMUNICACIÓ DIGITAL

Per fi podem afirmar sense cap mena de dubte, que la irrupció dels mitjans de comunicació social han canviat la forma de comunicar de totes les indústries, incloent les culturals. Al nostre país comença a ser també una realitat en el món dels museus i altres institucions culturals.

A qui va dirigit?

Estudiants i professionals (directors, responsables i tècnics) que vulguin estar al dia sobre les últimes tendències en el panorama del màrqueting i la comunicació online aplicades a l’àmbit dels museus i centres de cultura.

Objectius del curs

Descobrir les possibilitats que el màrqueting i la comunicació digital ofereixen al teu museu o centre de cultura mitjançant un recorregut exhaustiu per les tendències, tecnologies i plataformes que formen el panorama híbrid de la pràctica professional contemporània. Dissenyar escenaris estratègics que t’ajudin amb la captació del públic i la millor comunicació de missatges a múltiples audiències en un panorama en constant canvi.

Certificat

En finalitzar el curs es lliura un certificat d’aprofitament expedit per Veraicon.
PROGRAMA DEL CURS

Bloc 1: Introducció teòrica

  • Presentació general del curs.
  • Benvinguts a 2020.
  • Els nous perfils professionals: marcoms.
  • El panorama de la desintermediación.
  • Unes breus anotacions sobre ètica, legislació i integració i diversitat.

Bloc 2: Estratègia

  • Del meu públic a les meves públics.
  • Convivència Online/Offline.
  • El ticketing i els programes de fidelització.
  • Passejant pel museu.

Bloc 3: Tecnologia

  • El meu web.
  • La meva app.
  • Xarxes socials: Estat de la qüestió.
  • Publicitat en xarxes socials: Facebook, Instagram, Twitter i Linkedin.
  • Màrqueting conversacional: Whatsapp.
  • Publicitat en cercadors i xarxes de display: Google Ads i Amazon Advertising Platform.
  • Email marketing.
  • CRMs.
  • Relaciones públicas online y marketing de influencers.

Bloc 4: Tendències

  • Exemples d’estratègia digital que inspiren fora de l’àmbit dels museus
  • Exemples d’estratègia digital i museus

Bloc 5: Cas pràctic

  • Creació d’una estratègia sobre un cas per equips

Bloc 6: Preguntes i networking

  • Temps per a les preguntes individuals i conèixer-nos una mica millor

 

Amb la col·laboració de

DOCENT

Alfons Pich

Professional amb més de deu anys d’experiència desenvolupant estratègies de comunicació, màrqueting i relacions públiques per a projectes al voltant del món. La seva àrea d’especialització són els sectors tecnològic, cultural i creatiu. Més enllà del seu rol com a fundador de LITW studio, Alfons ha dirigit els mercats per a parla hispana d’una coneguda xarxa social amb més de 400 milions d’usuaris a nivell global, ha treballat per a diverses agències de RRPP a Londres, impartit tallers i workshops sobre comunicació estratègica i és consultor extern de premsa per a ITU, l’agència de Nacions Unides per a les TIC.

Dates i horari

Sense dates

17 a 20 hores

Preu

95 €

85 € *
amb descompte

Tipus de curs

teòric – pràctic

Adreça

Pelai, 8 – 5è pis

(Click&Do – Edifici Stucom)

Veure mapa |

* Els preus amb descompte s’apliquen a antics alumnes, estudiants universitaris fins a 25 anys (acreditar amb carnet d’estudiant o matrícula), aturats (acreditar amb còpia d’inscripció al SOC), socis de l’AMC, CRAC, COBDC (acreditar amb còpia del carnet de l’associació).

ELS NOSTRES ALUMNES DIUEN

Al tractar-se d’un nou curs encara no disposem de valoracions.

Preguntes freqüents

Què necessito portar?

Et lliurem el programa del curs en PDF al finalitzar la formació. Recomanem llibreta i un bolígraf per prendre notes durant la classe, així com una petita ampolla d’aigua per beure.

Quina experiència es necessita?
No cal disposar de coneixements previs sobre mitjans de comunicació social o SEO, es comença des de zero.
Ets empresa i vols inscriure als teus treballadors?
Habitualment els museus o altres institucions inscriuen els seus treballadors, en aquest cas si us plau facilita les dades de facturació quan omplis les dades de l’adreça i el nif. També ens caldrà les dades de l’alumne per a gestionar la documentació del curs i el certificat d’aprofitament.