Museus, percepció de marca i visibilitat online

Conceptualització i elaboració de campanyes de SMM, SEM i SEO com a eina de promoció cultural.
Avisa'm quan hi hagi dates!

Per fi podem afirmar sense cap mena de dubte, que la irrupció dels mitjans de comunicació social han canviat la forma de comunicar de totes les indústries, incloent les culturals. Al nostre país comença a ser també una realitat en el món dels museus i altres institucions culturals.

A qui va dirigit?

Estudiants i professionals del món dels museus que volen ampliar els seus coneixements sobre tècniques de màrqueting online aplicat a l’àmbit cultural.

Objectius del curs

Iniciar o ampliar els coneixements sobre les tècniques de màrqueting aplicat al món dels museus amb experiències pràctiques. Oferir exemples del que està passat a nivell local i global en aquest camp. Aprendre de les experiències d’altres indústries en l’aplicació d’aquestes tècniques. Fer una projecció de les noves tendències que arribaran a curt i mitjà termini.

Certificat

En finalitzar el curs es lliura un certificat d’aprofitament expedit per Veraicon.

Programa del curs

Sessió 1

  • Presentació general del curs.
  • L’evolució tecnològica en les indústries culturals
  • Anàlisi previ
    • Auditoria online
    • Definició d’objectius (KPI)
    • Definició d’audiències (Buyer personas)
  • Estratègia online
    • SEO (Search Engine Optimization)
      • Definició SEO
      • Entenent els algoritmes de Google
      • Bones pràctiques pel bon posicionament del nostre web
    • SEM (Search Engine Marketing)
      • Definició SEM
      • Qué és Adwords i la xarxa de display?
      • Introducció a Google Adwords

Sessió 2

    • SMO (Social Media Marketing)
      • Selecció plataformes
      • Eïnes per la dinamització de comunitats
      • Campanyes de publicitat
  • Medició i avaluació de campanyes
  • Casos d’estudi i tendències

Professorat

Alfons Pich. Expert en Comunicació, xarxes, PR, B2B i B2C en els sectors d'entreteniment, arts i mitjans.

Cristina Salinas. Experta en Comunicació, xarxes, PR, B2B i B2C en els sectors d'entreteniment, arts i mitjans.

Responsables dels serveis de comunicació de Veraicon.

Dates i Horari

- Sense dates -
(2 dies - 6 hores lectives)

Preu

95 €
85 € amb descompte

Tipus de curs

teòric

Adreça

Blesa, 27
| Veure mapa |
Els preus amb descompte s’apliquen a antics alumnes, estudiants (acreditar amb carnet d’estudiant), aturats (acreditar amb còpia d’inscripció al SOC), socis de l’AMC, CRAC, COBDC (acreditar amb còpia del carnet de l’associació).

Museus, percepció de marca i visibilitat online

Certificat per Veraicon

Preguntes Freqüents

Què necessito?

Et lliurem el programa del curs en paper així com una llibreta i un bolígraf per prendre notes durant la classe. No és necessari portar cap material.

Quina experiència es necessita?

No cal disposar de coneixements previs sobre mitjans de comunicació social o SEO, es comença des de zero.

Ets empresa i vols inscriure als teus treballadors?

Habitualment els museus o altres institucions inscriuen els seus treballadors, en aquest cas si us plau facilita les dades de facturació quan omplis les dades de l’adreça i el nif. També ens caldrà les dades de l’alumne per a gestionar la documentació del curs i el certificat d’aprofitament.

Veraicon 2012, S.L. © 2015

Tots els drets reservats. Avís legal.

Política de privacitat i de cookies.

Condicions generals.

Contacte

Veraicon 2012, S.L.

Blesa, 27

08004 Barcelona - Espanya

T 930 153 511

info@veraicon.es

Segueix-nos

Facebook   Facebook


Twitter   Twitter
LinkedIn   LinkedIn


Google   Google +